, przez

Idealny strój na letni piknik

letni piknik

Park, łąka w lesie, nadmorska plaża… i piękna pogoda. Nie ma piękniejszych okoliczności, w których możesz się spotkać z przyjaciółmi, i zjeść coś dobrego. Letni piknik to doskonały pomysł na spędzenie wolnego czasu. Jak się ubrać, aby wyglądać ładnie (każda z nas to lubi), a przy tym czuć się swobodnie?

Ubranie w dużej mierze powinno zależeć to od tego, jaki jest charakter pikniku. Jeśli organizujesz go wraz z przyjaciółmi, możesz sobie pozwolić na większy luz. Zresztą na takie spotkanie nie wypada zbytnio się wystroić, nawet jeśli spodziewasz się na nim faceta, który wpadł ci w oko. Zadbaj o ubranie, w którym bez problemu będziesz mogła siadać na trawie. Odpadają białe spodnie, obcisłe, krępujące ruchy dżinsy, czy bardzo krótka mini. Załóż coś, w czym bez problemu będziesz mogła usiąść po turecku – np. dżinsowe szorty. Są nie tylko wygodne, ale także bardzo modne. T-shirt we wzory, trampki lub japonki będą doskonale do nich pasować.

Szorty czy sukienka?

Z noszeniem szortów jest niestety jeden problem – mogą sobie na nie pozwolić dziewczyny, które lubią odsłaniać nogi. Jeśli do nich nie należysz, dobrym pomysłem na letni piknik będą szerokie, przewiewne spodnie typu alladynki. Nie zakładaj do nich obszernego T-shirtu, tylko przylegający do ciała top – będziesz wyglądać zgrabniej. Jeśli jesteś fanką zwiewnych sukienek, letni piknik to doskonała okazja, by założyć jedną z nich. Jeśli jest słonecznie, zabierz ze sobą kapelusz – miękki, z dużym rondem będzie pasował do sukienki, a słomkowy, z małym rondem – do szortów. Do torby zabierz bluzę, lub chustę na wypadek, gdyby zrobiło się chłodno.

Służbowy koktajl pod chmurką

Jeżeli letni piknik organizuje go twój pracodawca, lub jesteś zaproszona jako osoba towarzysząca, lepiej założyć coś stosowniejszego. Na takich spotkaniach dobrze sprawdzają się ponadczasowe zestawy marynarskie – białe lniane spodnie, topy lub T-shirty w prążki (granatowe bądź czerwone) i buty na płaskim obcasie – tenisówki lub baleriny. Na ramiona zarzuć sweter.

Jeżeli jesteś fanką dżinsów, możesz do nich dobrać dodatki, dzięki który będziesz wyglądała elegancko. Załóż bluzkę ze szlachetniejszego materiału np. jedwabiu, buty na delikatnym koturnie (obcasy na trawie nie sprawdzają się). Postaw na dodatki – ładny pasek, lub lekki naszyjnik. Do dżinsów zawsze dobrze wygląda biała koszula – lniana będzie idealna na letni piknik. Chcesz założyć sukienkę? Dobrym pomysłem będzie rozkloszowana sukienka w stylu pin-up, a jeśli mniej chcesz się rzucać w oczy, załóż skromniejszą szmizjerkę. Pamiętaj, że podczas pikniku, który organizuje firma, mogą być organizowane zawody sportowe. Dlatego warto zabrać ze sobą wygodny stój, w którym będziesz mogła w nich uczestniczyć.


KOMENTARZE

Aktualnie nikt nie dodał jeszcze komentarza, bądz pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ

STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIES. PRZEBYWANIE NA NIEJ OZNACZA AKCEPTACJĘ POLITYKI PLIKÓW COOKIES
NIE POKAZUJ WIĘCEJ TEGO KOMUNIKATU